نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

مس برنده رالی حساس هفته هفدهم لیگ برتر والیبال|مقاومت یزدی ها جواب داد

  • کد خبر: ۹۵۶۹۷
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
مس برنده رالی حساس هفته هفدهم لیگ برتر والیبال|مقاومت یزدی ها جواب داد
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، مس رفسنجان، آذرباتری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد مبارکه سپاهان، مقاومت یزد و راه‌یاب ملل مریوان در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری شد.
در یکی از دیدار‌های حساس این هفته تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان مقاومت یزد بود و به‌رغم حمایت هواداران خونگرم خود، نتیجه مسابقه را سه بر یک به میهمانش واگذار کرد.
شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در ست نخست این مسابقه ۲۹ بر ۲۷ فاتح میدان شدند، اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب حریف شد تا مقاومت یزد سه امتیاز شیرین از این مسابقه به دست آورد. نماینده یزد با این پیروزی دهمین برد خود را جشن گرفت و ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، تیم شهرداری ارومیه نیز با ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز قبل از این مسابقه رتبه دوم جدول را همچنان حفظ کرد.
این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان در قامت صدرنشین لیگ برتر مردان، میزبان شهرداری ورامین بود. آن هم در شرایطی که برد و باخت در این بازی تغییری در جایگاه قهرمان نیم‌فصل ایجاد نمی‌کرد. با این حال شاگردان رحمان محمدی‌راد که از آغاز دور برگشت چند شکست غیرمنتظره را تجربه کرده بودند، این هفته در تقابل با تیم دهم جدول چهره منسجم‌تری از خود نشان دادند و ضمن تکرار پیروزی دور رفت (سه بر دو)، در هفته هفدهم با نتیجه سه بر یک و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ در ست‌های اول، سوم و چهارم بر حریف غلبه کردند.
در طرف مقابل شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین هم به تک پیروزی در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ رضایت دادند و یازدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند.
تقابل مس و پیکان هم در هفته هفدهم، تقابل دوجانبه برای برد بود. از یک طرف خودروسازان پیکانی برای صعود به رتبه دوم جدول نیاز مبرم به پیروزی در بازی این هفته داشتند و از طرف دیگر مس رفسنجان برای فاصله گرفتند از رتبه هفتمی چیزی جز برد نمی‌خواست. همین مسئله هم عاملی شد تا سرنوشت تیم پیروز این هفته، در یک رالی پنج سته مشخص شود؛ جایی که نماینده رفسنجان موفق شد با نتیجه سه بر دو بر حریف مدعی خود غلبه کند و شکست دو رفت را هم جبران کند. این درحالی است که دیدار هفته چهارم دور رفت با تیجه سه بر صفر به سود پیکان تمام شده بود.
این هفته، اما مس رفسنجان در ست‌های اول، دوم و پنجم به امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسید و پیکان هم با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های سوم و چهارم، یک امتیاز از این دیدار گرفت. مس رفسنجان در این دیدار نهمین برد خود را به دست آورد و ۲۵ امتیازی شد. شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان نیز ششمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و ۳۴ امتیازی شدند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این هفته درحالی میزبان نارنجی‌پوشان سایپا بودند که برای جلوگیری از سقوط از جایگاه چهارمی نیازمند پیروزی بودند. اتفاقی که درنهایت افتاد تا آملی‌ها ضمن کسب برد سه بر یک مقابل سایپا، بار دیگر قدرت خود را به رخ حریف بکشند. چراکه این تیم پیش‌تر و در هفته چهارم با نتیجه سه بر دو مقابل خوردوسازان به پیروزی رسیده بود.
در تقابل هفته هفدهم، اما لبنیات هراز آمل در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا سایپا هم تنها در ست دوم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۰ شود.
پاس گرگان بعد از صعود یک پله‌ای به رتبه هشتم جدول در پایان هفته شانزدهم، این هفته مقابل فولاد سیرجان ایرانیان کاری از پیش نبرد. دو تیم درحالی رو در روی هم قرار گرفتند که فولاد سیرجان ایرانیان که در کورس رقابت با تیم‌های ۲۰ امتیازی هفته هفدهم قرار داشت در سه ست متوالی و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ میهمانش را با شکست بدرقه و شکست سه بر یک دور رفت مقابل گرگانی‌ها را جبران کرد.
تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد که هدایت آنان را سرمربیان از شهر گنبد برعهده دارند، در دومین مسابقه هفته هفدهم به مصاف یکدیگر رفتند. آذرباتری تیم قعرنشین جدول رده‌بندی در ارومیه میزبان گنبدی‌ها بود. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان تا پایان هفته شانزدهم تنها موفق به کسب ۳ برد و ۱۰ امتیاز شده بود، اما شاگردان رحمان رئوفی این هفته به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده و چهارمین برد را در کارنامه خود ثبت کردند.
این پیروزی درحالی به نام آذرباتری ثبت شد که دیدار هفته چهارم دو تیم به نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری گنبد تمام شده بود. به این ترتیب آذرباتری هم شکست دور رفت را جبران کرد و هم تعداد امتیازاتش را به عدد ۱۳ رساند. این برد همچنین برتری تفکرات رئوفی در جدال سرمربیان گنبدی را به نوعی نشان داد.
در آخرین دیدار هم تیم راه‌یاب مریوان میزبان هورسان رامسر بود که این مسابقه با دو ساعت و ۱۰ دقیقه تاخیر به دلیل حضور بیش از حد تماشاگران (مجوز ستاد مقابله با کرونا استان کردستان) آغاز شد.
این مشکل در نهایت با تدبیر مسئولان برگزاری مسابقه و ناظر سازمان لیگ حل شد.
تیم راه‌یاب در این مسابقه سه بر یک هورسان را شکست داد و به نهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و ۲۷ امتیازی شد.
شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میزبان خود شدند تا یازدهمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

نتایج کامل هفته هفدهم 

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – پاس گرگان صفر؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۲۰)، (۲۵-۲۰)

مس رفسنجان ۳ – پیکان ۲؛ (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۸)، (۱۹-۲۵)، (۲۱-۲۵)، (۱۵-۱۱)

آذرباتری ارومیه ۳ – شهرداری گنبد صفر؛ (۲۵-۱۶)، (۲۷-۲۵)، (۲۵-۲۲)

لبنیات هراز آمل ۳ – سایپا یک؛ (۳۰-۲۸)، (۲۰-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۰)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – شهرداری ورامین یک؛ (۲۵-۲۳)، (۱۷-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۶)

راه‌یاب ملل مریوان ۳ – هورسان رامسر یک (۲۲-۲۵)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۲۳)، (۲۵-۲۳)

شهرداری ارومیه یک – مقاومت یزد ۳ (۲۹-۲۷)، (۱۶-۲۵)، (۲۳- ۲۵)، (۱۷-۲۵)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->